תופעות לוואי זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני נוטלת את הזייבן כבר שבועיים וחצי והכל בסדר מבחינת הגמילה אך מאז שהתחלתי ליטול את הכדורים יש לי עצירות. אציין כי לפני כן אף פעם לא סבלתי מכך. מה דעתך? האם זו תופעת לוואי והאם תחלוף? תודה ורד
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ורד, העצירות הינה תופעה מוכרת בתחילת הגמילה ואין לה קשר לתרופת הזייבן. היציאות משתנות וגם חילוף החומרים - וכולם חיוניים לניקוי הגוף ממוצרי העישון המזיקים. תוכלי להקל על היציאות בשתייה מרובה, אכילת פירות וירקות, סובין, פירות יבשים וכ'. העצירות תשתפר עם התקדמות התהליך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il