ד"ר שלום!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אצלי הכל מצויין אני מרגישה נהדר בלי סיגריות אבל שמנתי.. קצת קשה לי עם זה. טוב לשאלתי אני כמובן ממליצה לחברותי להפסיק והילה חברתי הטובה ביותר היתחילה עם הזיבן אבל היתקשרה אלי בבוקר וסיפרה שכל הלילה היה לה קוצר נשימה שמישמע לי כמו אסתמה {אני מכירה את המחלה כי לבתי יש} . היא סיפרה שזה היה כמה שעות האם זאת גם תופעה של הביזן או שהיא פשוט מפתחת אסתמה ? יום נעים אורית
שלום אורית, שמחה לשמוע על התמדתך וכי את מרגישה מצויין. אשמח לענות לחברתך באם תפנה אלי ואבין יותר במה מדובר. נא מסרי לה זאת. בהצלחה, איה