שאלה בנוגע לעישון

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

09/01/2006 | 13:53 | מאת: לירן

שלום לך איה, תמיד החברים שלי מדברים על סרטן שפתיים, אני אשמח אם תאמרי לי מזה סרטן שפתיים? ואיך בכלל הסרטן הזה קשור לשתיים או לעישון?

לקריאה נוספת והעמקה
13/01/2006 | 17:49 | מאת:

שלום לירן, נזקי העישון הם רבים והם כוללים תחלואה של סוגי סרטן שונים ובכללם סרטן השפתיים. בכל סיגריה יש כ- 5000 חומרים מהם למעלה מ-50 חומרים מסרטנים! בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, www.ayapeleg.co.il

16/04/2007 | 17:18 | מאת: עמית

שלום איה. חברים שלי אמרו לי שאם מעשנים סיגריות ולא לוקחים לראות יכול להיות סרטן שפתיים..זה יכול להיות אחרי 10-15 סיגריות שעישנת?

18/10/2007 | 20:09 | מאת: אופיר

שלום, אני מעשן סיגריות. אני רוצה לדעת בבקשה תוך כמה זמן יכול להתפתח סרטן השפתיים כתוצאה מעישון וגם איך מגיעים למצב של סרטן שפתיים?

06/12/2007 | 10:39 | מאת: סיל

שלום ד"ר איה החברים שלי אומרים כול פעם שמעשנים מי שלא מכניס לראיות יכול להיות לא סרטן שפתיים האם זה נכון ? , מה סרטן השפתיים יכול לעשות ? , לדבר לא מובן , להרוג , ?

18/06/2007 | 13:09 | מאת: ניקול

אני ניקול ואני בת 14 ואני מעשנת מי גיל 10 ואני רוצה לדעת מה הסיכנוי שאני יקבל סרטן שפתיים.. פזילללללללללללללל תעניי ליייי נשמהה אני ממש רוצה לדעת וזה כי כול החברים והחברות שלי מדברות על זה ואני מתה מי פחד וזה תעני לי על זה בבקשה נשמה שלי.. תודה.....