נדודי שינה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב. אני לוקחת זייבן כבר שבוע-כדור אחד בערך ב-9:00 בבוקר וכדור שני ב-8:00 בערב. יומיים אחרי תחילת הטיפול הרגשתי עירנות מוגברת ואי יכולת להירדם - נדודי שינה וזה נמשך כבר כמה ימים. אציין כי אני מתחילה לעבוד ב-6:00 בבוקר כך שלפני הכדורים הייתי נרדמת ב-11:00 בלילה. האם זה תופעת לוואי של הכדור?, האם זה יעבור?, מה לעשות? אודה לך על תשובתך בהקדם.
שלום ורד, דרך הלקיחה שלך אינה טובה וכנראה זו הסיבה לנדודי השינה. את הטבליה השניה יש ליטול 8 שעות לאחר הראשונה ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ, זאת למניעת עוררות. הקפידי לקחת את התרופה על פי ההמלצה ואני מקוה שיחול שינוי לטובה. אחת מתופעת הלוואי האפשריות של הזייבן היא קשיי הרדמות, אך במקרה שלך יש לבחון באם הדבר קשור לדרך לקיחה לא נכונה של התרופה. אשמח להתעדכן. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il