סיום הטיפול...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי... אני כבר לא מעשנת חודשיים, בעזרת זייבן ועכשיו אני ממש לקראת סיום הכדורים. השאלה היא האם לקחת שניים ביום עד סוף הטיפול או שעדיף להוריד בהדרגה כלומר בימים האחרונים לקחת רק כדור ביום כדי שהגוף יתרגל. תודה רבה ושנה טובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירב, כל הכבוד על ההתמדה בתהליך ואני מקוה שאת נהנית מתרונות ההפסקה. אין לשנות את מינון התרופה לקראת סיום הלקיחה. לזייבן אים פוטנציאל התמכרות וגם אין עלייה בחשק לעשן עם סיום הטיפול. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il