האים עישון מוריד את יכולת הריכוז
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד: דקטור איה פלג. שאלה ראשונה: מעניין אותי לדעת עם התמכרות לסיגרות (ניקוטין) גורמת בצורה ישירה או עקיפה לירידה כזו או אחרת ביכולות קוגניטיבית (קשב ,רכוז, זיכרון) שאלה שנייה: מעניין אותי לדעת (א) מה הסיבה הפיזיולוגית שהניקוטין גורם להתמכרות ב)מדוע הגוף לא דוחה באופן אינסטנקטיבי(אוטומטי) את הניקוטין מהגוף כמו שהגוף מטפל בזיהומים מחלות וכדומה תודה מראש שי צביה
שלום שי צביה, העישון ותהליך הבעירה מורידים את יכולת הריכוז. ל - 5000 המרכיבים בעשן הסיגריה ישנה השפעה רבה על תפקודי הגוף השונים. ניקוטין הינו סם ממכר, השייך לקבוצת הסמים המעוררים את מערכת העצבים המרכזית. יש נטיה להעלות את הכמות ההתחלתית שמעשנים ולשמור על רמת ניקוטין קבועה למניעת סבל וסמפטומי גמילה פיזיים. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il
שלום לכולם שמי שי צביה ואני רוצה לצין שאני כבר לא מעשן כ שנה וחצי שעמם לי בלילה אז רשמתי במנוע חיפוש גוגל את השם שלי והגעתי לפוסת הזה נישיתי להפסיק כשמונה פעמים פעם חודש וגם חודש וחצי אך הפעם זה משהוא אחר לא יודע להסביר בעני לא עשנתי עף פעם יום טוב מי שרוצה לשאול אותי שאלה או סתם לשתף שיצור קשר כלומר יגיב ואני יחזור