נזק מול הנאה מעניין
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי20 שנות עישון אני בדרך להגמל,אומנם בשבועיים ראשונים ,אבל לראשונה המחשבות על הנזקים והצורךבגמילה גוברות על ההנאה שהייתה בעישון .איציק
שלום איציק, כל הכבוד על הצטרפותך למעגל הלא מעשנים וזאת לאחר הרבה שנות עישון. מאזני הרווח וההפסד שאתה עושה חשובים וחיוניים. ככל שיעבור הזמן, המאזן יגבר לטובת הגמילה בהיבטים שונים ובכללם הניצחון (המתוק) על התלות. התמד תהליך! בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il