זייבן ותכיפות נטילתו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני לא מעשנת כבר 3 ימים, ללא זייבן, ועדיין מאוד (מאוד) קשה לי ההפסקה,ואני מפחדת להישבר. האם נכון יהיה לקחת זייבן רק ברגעי משבר,(כאשר אני יוצאת לפאב למשל ), רק בתקופת ההפסקה הראשונית (כחודשיים שלושה ) ?
שלום נועה, כל הכבוד על הצטרפותך למעגל הלא מעשנים! את תרופת זייבן לא נוטלים מידי פעם, אלא על פי ההנחיות. יש ליטול את התרופה ברציפות, בשלושת הימים הראשונים טבליה אחת ומהיום הרביעי ואילך, שתי טבליות, למשך 7-9 שבועות (120 טבליות). לחילופין, תוכלי להעזר מידי פעם בתחליף ניקוטין, מסטיק למשל, שישחרר כמות ניקוטין וירגיע את הגוף. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il