רוצה לשתף...ו
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-7 חודשים נטלתי כדורי זיבן וניגמלתי מעישון בקלות ובכייף עד עצם היום הזה. ראוי לציין כי עישנתי כמעט 18 שנה כקופסא ביום. אם אני הצלחתי- גם אתם יכולים. ואפתיע אתכם - ממש לא בא לי,לא מגרה אותי,נהפוכו -אני פשוט שונאת את הריח הזה. מאחלת לכולכם... שבת שלום.
שלום, ברכותי על התהליך המוצלח, התמידי בכך! מקווה שאחרים יתעודדו מדבריך. ד"ר איה פלג
מה זה הכדורים האלו? איפה מסיגים וכמה הם עולים? תודה מראש
קודם כל - כל הכבוד. אני מעשנת 2 קופסאות ביום והתחלתי לפני 3 ימים לקחת את הזיבאן. מאד אשמח אם תוכלי לשתף אותי בתהליך שכן אני מאד סקפטית. איך הפסקת ? האם דיללת בהדרגה? ספרי לי כל שתוכלי... תודה