האם יש בעיה בשילוב זייבן וגלולות הריון יסמין
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום!! הופיעו לי עקיצות אדומות מגרדות בכל הגוף התייעצתי עם הרופא כמו שאמרת לי והוא אמר לי להפסיק דחוף עם הזייבן ונתן לי כדורים פאניסטיל לאלרגיות בעבר השתמשתי בזייבן ולא היתה לי שום בעיה או אלרגיה האם יש מצב שבגלל השילוב עם הגלולות נגד הריון יסמין הופיע לי האלרגיה אני לא מעוניינת להפסיק עם הזייבן אבל מפחדת אם תוכלי לייעץ לי מה לעשות תודה חני
שלום חני, ניתן לשלב בין הזייבן ובין גלולות לךמניעת הריון מסוג יסמין. בעבר לא חווית את תופעות הלוואי ויתכן ומקור האלרגיה הוא אחר. תוכלי להתייעץ עם הרופא המטפל ובמעקב שלו, לנסות שוב את הטיפול בזייבן עם תרופת הפניסטיל ולראות באם התגובה חוזרת. במידה וכן, לא תוכלי להעזר התרופה. כמו כן, תוכלי להסתייע במקום תרופת הזייבן במדבקות ניקוטין שמקלות על סמפטומי הגמילה הפיזיים. אשמח להתעדכן. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il