ריח רע מהפה, עצירות, שינוי במצב רוח - והאם חובה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. חבר שלי הפסיק לעשן בשעה טובה לפני שבועיים. יש לו סימפטומים פיזיים של ריח רע וטעם רע מהפה, ועצירות. הרוקח המליץ לו לקחת מסטיק תחליף ניקוטין. שאלתי היא האם הגוף לא יעבור בעקבות נטילת ניקוטין דרך המסטיק טלטלות (העדר ניקוטין, חזרה לצריכת ניקוטין וכו'), והאם אין דרך אחרת לטפל בתסמינים אלו? בתודה מראש ובברכת הצלחה לכל הנגמלים.
שלום גבי, ריח רע ועצירות ניתן לשפרם גם באמצעים אחרים. ריח רע נייתן למתן בצחצוח תכוף של השיניים, לעיסת מסטיק או סוכריה וכ'. העצירות קשורה לשינויים החלים עם ניקוי הגוף מחומרי העישון. הדבר יחלוף. ניתן למתן זאת על ידי שתייה מרובה של מים, תזונה מבוקרת הכוללת למשל פירות וירקות, סיבים וכ'. תחליפי הניקוטין ובכללם המסטיקים נועדו למתן את סמפטומי הגמילה הפיזיים בהעדר ניקוטין. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il