גמילה מעשון _זיבאן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי מעשנת כ 30 שנה, וחליתי בסרטן חלל הפה. מודעת שאסור לי לעשן. עם לקיחת הזיבאן אבל 2 כדורים מכה אחד ורק בבוקר, הגעתי ל3 סיגריות ליום. הבעיה היא שמחודש יולי אני שותה זיבאן, וכשאני מפסיקה לשתות זיבאן, הרצון לסיגריות חוזר. האם אני עושה איזה שנזק בזה שאני שותה 2 כדורים במכה אחד, כי כדור אחד לא עשה לי כלום, והאם אפשרי כל כך הרבה זמן להשתמש בזיבאן.
שלום זהבה, את תרופת הזייבן לא לוקחים בדרך שציינת, אלא טבליה בבוקר וטבליה נוספת לאחר שמונה שעות. בנוסף, משך הזמן שאת נוטלת את התרופה ארוך מדי. ההנחייה להתמיד בטיפול של כחודשיים עם אופציה להארכה לחודש נוסף לאחר שנות עישןן רבות. עליך לפנות לרופא המטפל על מנת לברר המשך טיפול תרופתי אחר. להערכתי, מה שייסיע לך כעת להשלים את תהליך הגמילה הוא טיפול התנהגותי-נפשי. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il