בין רצוי לכדאי
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' פלג, שלום גם לקוראים המתעניינים. אני כבר לא מעשן בכלל איזה 20 יום. נעזר בזיבן והמון תמיכה מהסובבים אותי. אני משוכנע שרבים מהמעשנים יודעים שרצוי להפסיק הרגל זה, אך לא עושים דבר, האמינו לי הייתי שם לא מזמן. היום, בס"ה שלושה שבועות ללא עישון - עולם אחר. הנשימה קלה יותר - נעימה וצלולה, העיסוק בספורט קל הרבה יותר, האוכל טעים יותר, הבגדים אינם נודפים ריח עשן, הסקס נהדר. עכשיו אני יודע, לא רק רצוי להפסיק את העישון, אפילו כדאי לעשות כן ושווה לעבור את הקשיים הראשונים. בהצלחה לכל מי שמחליט. בברכה, פיני
שלום פיני, ברכותי! תודה על דברי העידוד ואני מקוה שאחרים יתחזקו מדבריך. התמד בתהליך ותחווה עוד יתרונות ואת תחושת ההקלה בנצחון על התלות. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il