זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום איה! אני בת 34, מעשנת חצי קופסא ביום, מאז גיל 18. אני מעוניינת להפסיק, אך מדי פעם אני נוטלת כדור הרגעה: ואבן, ורציתי לדעת: במידה ואתחיל טיפול זייבן- האם עליי להפסיק עם הואבן? האם הזייבן הוא יעיל נגד לחץ ודכאונות? אני מאוד חוששת מכך שאתמוטט ללא הסיגריות. אני מדברת על לחץ שמורגש בחזה, ואשר כדור ואבן עוזר לשככו. תודה על תשובתך, נועה
שלום נועה, ניתן לשלב בין שתי התרופות. תרופת הזייבן מסייעת בתהליך הגמילה מעישון על ידי כך שהיא ממתנת סמפטומי הגמילה הפיזיים, מדכאת הרצון לעשן וממתנת את העלייה במשקל. סיוע של מומחה גמילה מעישון מסייע במישורים נוספים הקשורים לגמילה הנפשית גם כן. גמילה מעישון עשויה משלב שינויים במצב הרוח ועוצמתם שונה מאדם לאדם. לאור חששותיך, אני ממליצה לך להעזר בשני המישורים הללו הרפואי והטיפולי. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il