שאלה בנושא זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי הפסיק לעשן בעזרת זייבן אך עדיין נוטל את הכדורים. נכון להיום סיים חפיסת כדורים אחת. הרוקחת המליצה להמשיך עם קופסא נוספת (60 כדורים). שאלתי היא - אם הוא כבר לא מעשן - האם צריך המשיך חודש נוסף או שיכול להפסיק ואם כן - האם הפסקת הכדורים צאיכה להתבצע בהדרגה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בינה, ההנחייה הרפואית היא ליטול את מלוא הטיפול, למשך חודשיים (120 טבליות). הדבר נכון גם אם לא מעשנים. לתרופה אין פוטנציאל התמכרות ואין צורך בירידה הדרגתית. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, אתר: www.ayapeleg.co.il