בצקת במיתרי הקול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה נתבשרתי שיש לי בצקת במיתרי הקול,הסיבה העיקרית היא עישון(מעשן קופסא ליום) אני אמור בהוראת הרופא להפסיק לעשן לחלוטין,לא ברור לי אם אני מתחיל זייבן אז אני עדיין ממשיך לעשן בהתחלה? או שאני מפסיק ישר? ואם כן אז אני אמור להרגיש ירידה בחשק לסיגריות? אודה על תשובתך.
בני שלום!! ההנחיות הן שהינך מתחיל את נטילת כדור הזייבן בעוד הינך ממשיך לעשן. חלק לא מבוטל מהנעזרים בכדור הזייבן מרגישים דחייה מהסיגריה מספר ימים ובד"כ בין שבוע לשבועיים מתחילת השימוש בכדור. באלה שאינם חשים דחייה מלאה קובעים את יום הפסקת העישון למועד בין שבוע עד שבועיים מתחילת הטיפול (פרק הזמן בו הכדור להשפעה מיטבית הנוגדת את תסמיני הגמילה מהניקוטין). בהצלחה נוה