זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני שבוע הפסקתי לעשן באמצעות הזייבן ואני ממשיכה לקחת שני כדורים ביום. בשבוע הבא צפויות שעות השינה שלי להשתנות (חד פעמית) כך ששנת הלילה תימשך עד שעות הבוקר המאוחרות / צהריים מוקדמות (מטעמי עבודה, אין לי יכולת לשנות זאת). השאלה שלי האם ביום זה עדיף לקחת כדור אחד במקום שניים, אם כן, האם לקחת אותו מייד שאני קמה או בסביבות 16:00 אחה"צ? או שאולי עדיף לקחת שניים בהפרש נמוך משמונה שעות (כדי לא לקחת את הכדור השני בשעות הערב מה שיגרום לנדודי שינה)?
שלום מיכל, תנסי להקפיד על לקיחת שני כדורים, בהפרש של כשמונה שעות (גם פחות) ולא בשעה מאוחרת (נאמר בשעה 11.00 ולאחר מכן בשעה 18.00 ). עבודת משמרות מאומצת לעיתים מהווה מוקד ללחץ. אל תתפתי בתקופה זו לעשן ולו רק סיגריה אחת. הסיגריה לא תסיע, אך עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה. בהצלחה, איה