כאבים בחזה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת זייבן מזה ארבעה ימים. היום הפסקתי לעשן אבל אני מרגישה כאבים בחזה ומעין קושי בנשימה . האם להמשיך לקחת את התרופה? (היא מאד!!! עוזרת לי). האם הכאבים בחזה חולפים עם הזמן? תודה
שלום חיה, סביר להניח שהתחושות שאת מציינת קשורות לתהליך הגמילה שאת עוברת ולא לתרופת הזייבן.את בתחילת הדרך והגוף והנפש עוברים מעין טלטלה, והדבר קשור גם להרגלי העישון שלך. כדאי להתעזר בסבלנות. בכל מקרה, מכיוון ואנו בתקופה של שינוי מזג האויר, במידה ולא יחול שינוי או שתהיה החרפה, כדאי לפנות לרופא המטפל ולבדוק סיבות אחרות לכך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il