עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אמא לילד בן 8 חודשים והייתי מעוניינת לדעת אם גם לאחר שעושנה הסיגריה לא בנוכחות הילד (אני מעשנת במרפסת) האם הבגדים הספוגים או הפה (למרות שאני תמיד מצחצחת שיניים אחרי), עשויים להזיק לילד, גם באופן הזה. המדובר על כ- 6,7 סגריות ליום תודה
שלום לימור, לפי דבריך, את מודעת לנזקי העישון הכפוי/פאסיבי לילדך. במידה והוא לא נחשף לחלוטין לעשן הבעירה, הסיכון לא קיים. במידה והעשן מגיע לקרבתו אז התמונה שונה. אני מניחה שאת לא מניקה אותו. האם זה לא הזמן לקבל החלטה להפסיק לעשן? בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il