זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קניתי כדורי זייבן ואני רוצה להתחיל בטיפול. הבעייה היא שאני אמור לצאת לחופשה(בחו"ל) בעוד כשבועיים והחשש שלי שיופיעו תופעות לוואי קשות בזמן החופשה. שאלתי היא האם כדאי לי להשהות את הטיפול לאחר החופשה או שזה סיכון קטן ועם סבירות נמוכה מאוד? ושאלה נוספת היא מה ההגבלות לגבי שתיית אלכוהול? האים שתייה של בירה או שתיים אסורה בזמן הטיפול?
שלום אריק, לא בהכרח יהיו לך תופעות לוואי, אך לא ניתן לצפות זאת מראש. יחד עם זאת, יש לך עוד שבועיים שהם זמן מספיק לבחון את הסתגלותך לתרופה. שתיית אלכוהול אסורה בזמן לקיחת הטיפול בזייבן. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il