צורך בסיגריה בעיקר בערב
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקח זייבן כבר 8 ימים ולא מעשן 3 ימים... תחילת הדרך.. במשך היום אין לי צורך בסיגריה אבל בערב פורצת מלחמה בתוך הראש שלי ושדה קרב מתחולל בגופי. שאלתי היא למה זה קורה בעיקר בערב ובלילה? ואם יש דרך להפחית את היסורים? בתודה שחר זיו
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שחר, אתה בתחילת הדרך ועליה בחשק לעשן קשורה להרגלי העישון שלך. ככל שתתקדם עם התהליך יהיה קל יותר ותתחיל להנות מיתרונות הגמילה. עליך להתעזר בסבלנות להתמיד. תנסה לעסוק בפעילות גופנית בשעות הערב והדבר עשוי לעזור לך מאד. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il