גמילה עם זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום איה... התחלתי לקחת זייבן אתמול בבוקר (2 כדורים) ואני בסדנא לגמילה מעישון. אני מעשנת כבדה כבר 25 שנה. אני לא מרגישה כלום. יש לי חשק לעשן כרגיל... מתי אני אמורה להרגיש את השפעת הכדור?: תודה, דפי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דפי, בהודעה הנוכחית ציינת כי נטלת שתי טבליות. אני מקווה שאת מקפידה על דרך הלקיחה - בשלושת הימים הראשונים יש ליטול טבליה אחת, מהיום הרביעי ואילך שתי טבליות.על שאר הדברים כבר עניתי. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il