שאלה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום ! יש באמתחתי זיבן , אני מוכנה לצאת לדרך , כמובן עם חששות רבים , משום שהתרופה נרקוטית . וגם מגמילה עצמה,אך רגע לפני , שאלה קטנה , באיזה זמן מומלץ לקחת את התרופה בשלושת ימים הראשונים? ill be back יום נפלא, מיטל
שלום מיטל, תרופת הזייבן יעילה בגמילה מעישון והדבר נבדק במחקרים קליניים רבים. כמו לכל תרופה גם לתרופת הזייבן תיתכנה תופעות לוואי ותהיי מודעת לכך. בדרך כלל לא סובלים מהן והטיפול מסיע מאד בגמילה. בשלושת הימים הראשונים יש ליטול את הזייבן בבוקר. מהיום הרביעי ואילך, יש ליטול שתי טבליות, בהפרש של שמונה שעות. את הטבליה השנייה לא ליטול לאחר השעה 4-5 אחה"צ (למניעת עוררות). בצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il