משמרות לילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! שאלתי:אם אני עובד משמרות ,מתי מומלץ לקחת זייבן. עוד שאלה :עד כמה משפיעה תרופה על תפקודי כבד בחולי היפטיטיס?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אני ממליצה לשמור על קביעות בלקיחת התרופות בהתאם ליום רגיל. כלומר לקחת טבליה בבוקר ולאחר 8 שעות טבליה נוספת. מקוה שזה ניתן. אני לא מודעת להשפעה של התרופה על תפקודי כבד בקרב חולי הפטטיס, וכדאי להתייעץ על כך גם עם הרופא המטפל. בכל מקרה, מחלת ההפטטיס כוללת תחלואה רב מערכתית ויש חשיבות רבה להפסקת עישון. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il