זמן הסתגלות לזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום איה מזה ארבעה ימים אני נוטלת את הזייבן ויש לי התקפי בחילה קלים (ללא הקאה) האם זה קשור לזייבן ואם כן האם אוכל למשוך את זמן ההסתגלות ולהמשיך עוד מספר ימים ליטול רק כדור ליום על-אף שאני אמורה להתחיל ליטול 2 כדורים ביום? תודה, שנה טובה ובהצלחה לכל שאר הנגמלים
שלום שיר, בחילה היא תופעת לוואי אפשרית של תרופת הזייבן, אך יכולה להיות מוסברת גם על ידי תסמיני הגמילה הפיזיים (במידה והורדת כמויות עישון). הדבר חולף בדרך כלל. אני ממליצה לך להעלות המינון לשתי טבליות ולראות כיצד את מרגישה. בהצלחה ובברכת חג שמח, איה ד"ר איה פלג: נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
תודה על תשובתך המהירה. אנסה זאת... to be continue....