זייבן והמון עקצוצים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה יומיים אני נוטל את הזייבן. לפני כ-5 שעות אני מרגיש עקצוצים בכל הגוף. מין עקיצות תת עוריות לא מובנות. האם זה קשור לזייבן? אודה לתשובתך, גדי.
שלום גדי, תתכן תופעות לוואי של עקצוצים עקב לקיחת הזייבן. בדרך כלל הדבר חולף ולא מהווה בעייה. כדאי גם לשלול גורם נוסף לכך. במידה והדבר לא יחלוף או יחמיר, עליך לפנות לרופא המטפל להמשך ברור. בהצלחה ובברכת חג שמח, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
תודה ד"ר פלג על תשובתך המהירה אך אבקשת תשובות נוספות. אודה לך מאוד לתשובתך. תוך כמה זמן עוברים העקצוצים בדרך כלל? לא הבנתי מה ההגורם שעוד כדאי לשלול? תודה והמשך יום נעים, גדי.