כאבים בחזה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נוטל את הכדורים במשך 5 ימים ויש לי כאבים חזקים בחזה קראתי בעלון את תופעות הלוואי והופיע שם כאבים בחזה ברצוני להוסיף שבעבר גם נטלתי תרופה זו למשך שבועיים וגם היו לי כאבים בחזה רק שעכשיו אני מקשר בין המקרים . האם אני צריך להפסיק את הטיפול בכדורים ? או עליי לפנות לרופא ? אשמח אם אקבל תשובה בהקדם האפשרי תודה רבה.
שלום דורון, להערכתי הכאבים שאתה חש קשורים לתסמיני הגמילה הפיזיים, האופיינים לשלב הגמילה בו אתה נמצא. מכיוון ואתה מודאג וגם בעבר חשת זאת, עליך לפנות לרופא המטפל לצורך מעקב ובדיקת המשך הטיפול. בהצלחה ובברכת חג שמח, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il