לא חשה שום שיפור
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, הפסקתי לעשן לפני חודשיים בדיוק (בעזרת תרופת הפלא זייבן) אחרי שעישנתי כ-13 שנה בערך קופסה ליום. אני שמחה מאוד על ההישג, אבל קצת ממורמרת שאני לא מרגישה שום שיפור. אני עדיין לא מריחה כמעט כלום, עדיין יש לי תחושה שהאף קצת סתום, לא חזר לי חוש הטעם, אני לא מרגישה שאני סוף סוף נושמת מלוא ריאותי - בקיצור, שום הבדל. האם זה יקרה בקרוב? ואולי בכלל לא?
יש לי ת אותן תופעות ומקווה שיענו לנו תודה
יש לי את אותן תופעות, מקווה שיענו לך