אופן השימוש בזייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! נאמר לי שבימים הראשונים לטיפול ממשיכים לעשן תוך כדי נטילת התרופה, ובאיזה שלב אין צורך לעשן. האם נכון ? נאמר לי עוד ע"י הרופא לקחת כדור אחד במשך שבוע ובשבוע השני להעלות את הכמות לשניים. בהוראות כתוב שאחרי 3 ימים יש להעלות את המינון ל-2. אני קצת מבולבלת אודה על עזרתך, תודה ושנה טובה!
שלום שלומית, דרך לקיחת הזייבן היא זאת: בשלושת הימים הראשונים יש ליטול טבליה אחת בבוקר, מהיום הרביעי ואילך ליטול שתי שתי טבליות, בהפרש של שמונה שעות ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ (למניעת עוררות). משך הטיפול הוא 120 טבליות, כחודשיים. בתחילת הטיפול ניתן להמשיך לעשן, לתרגל ירידה בכמויות העישון ולקבוע יום הפסקת עישון לאחר 7-14 מתחילת לקיחת התרופה. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il