הפסקתי לעשן אבל אני מרגישה לא טוב
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני הפסקתי לעשן לפני חמישה ימים ואני לא מרגישה צורך בסיגריה אבל היום החלו אצלי בחילות חזקות וכאבי ראש ושרירים בגוף האם זה כתוצאה מהפסקת העישון? אני בת 29 עישנתי כ 10 שנים קופסא ליום בממוצע. אשמח לתשובה דנה
שלום דנה, אני מקווה שמצבך השתפר. התחושות שציינת אופיניות לשלב הגמילה שבו את נמצאת ומקורן בסמפטומי הגמילה הפיזיים. אחד ממרכיבי העישון הוא הניקוטין, שהוא חומר ממכר. בהפסקת העישון הגוף מתרגל לאי נוכחות החומר וישנם סמפטומים אופיינים לשלב זה. הניקוי העיקרי של הגוף מהניקוטין אורך כחודש ונמשך גם לאחר מכן. ככל שיעבור הזמן תרגישי יותר טוב ותחושי את יתרונות התהליך. עליך להעזר בסבלנות ולא להשבר. בהצלחה ובברכת שנה טובה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
שלום וחג שמח! בראש אני מבינה שאני צריכה להפסיק לעשן!!!גם הבריאות שלי לא משהו בלשון המעטה! ניסיתי מדבקות, מסטיקים, זייבן, הילינג, רייקי.....בקיצור השקעתי המון כסף בגמילות למינהן....וכלום!!! חזרתי לעשן!!!ואני מאד כועסת על עצמי...גם חור בריאות וגם חור בכיס!!! אני חייבת לציין שכל שנה אני עושה צילום ריאות לביקורת. מהי הזריקה המדוברת להפסקת עישון? האם ניתן לקבל דרך קופת החולים ?או באופן פרטי?? ובכלל האם יש סיכוי שאצליח לבסוף לעשן בדרך כלשהי??? אנא תשובתך,. תודה מראש joji