זביין ווובין
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד"ר איה אני בן 56 ומעשן כבד מזה 40 שנה כמעט! אני עומד להתחיל טיפול זייבן. לפעמים אני לוקח כדור וובין בערב כדי לישון טוב בלילה. שאלתי היא האם השימוש בזביין ובוובין באותז זמן עלולה להזיק? תודה
שלום כרים, ניתן לשלב בין שני הטיפולים. לאור כמויות העישון שלך ומשך זמן העישון חשוב שתעזר בטיפול התרופתי. יש להקפיד על דרך הלקיחה: המשך שלושת הימים הראשונים יש ליטול כדור אחד. מהיום הרביעי ואילך, יש לקחת שני כדורים, בהפרש של 8 שעות ולא מאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ ( למניעת קשיי שינה). בהצלחה , איה ד"ר איה פלג נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il