גמילה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נימצאת בהפסקה של חודש לאחר עישון של שנה .מאוד קשה לי.האם אני יכולה לקחת כדורי זיבן או מדבקות כדי להקל?
שלום יפית, הצלחת להחזיק מעמד חודש ימים ולכן לא הייתי ממליצה להתחיל טיפול תרופתי עכשו. סמפטומי הגמילה הפיזיים העיקריים אורכים כחודש. הקשיים שאת חווה קשורים יותר לגמילה הנפשית, שינוי ההרגלים הקשורים לעישון וקשיי הפרידה. טוב עשית שהפסקת לעשן לאחר שנת עישון כי התהליך היה קשה יותר בהמשך. העיקר להתמיד ולא להתפתות לעשן אף סיגריה. ככל שיעבור הזמן, התהליך הופך לקל יותר ומתגמל בהרבה מישורים. בהצלחה ובברכת שנה טובה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il