רציתי להפסיק ורק הפחתתי...
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, שמי אור, אני בת 28 מעשנת כ 11 שנים כחצי קופסא ליום בממוצע. לפני כחודש וחצי הפסקתי לעשן (בהתערבות עם חבר מהעבודה..) ואחרי שבוע של הפסקה חזרתי לעשן כסיגרייה ביום, ואני ממש מרגישה איך אני בדרך לחזרה לעשן לגמרי, כי לסירוגין היום אני מעשנת כ 2-3 סיגריות ליום. זה ממש מבהס אותי לחזור לעשן, אני לא רוצה, אם כי בשעות הערב ממש קשה לי לא לעשן בעיקר אחרי חזרה מהעבודה, אני ממש זקוקה לעשן של הסיגרייה. אני צריכה עזרה, מה את ממליצה לי? אני לא רוצה כדורים, קצת חוששת מתופעות הלוואי, מה עוד אפשר לעשות לפני שיהיה מאוחר ואחזור לניקוטין??? רב תודות לך.
שלום אור, גמילה מעישון היא טוטלית וסיגריה אחת עשויה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה. את חווה את התהליך הנ"ל. עליך להחליט ובהקדם, כי את ממשיכה את התהליך אותו התחלת. הכוונה להחליט שוב על יום ההפסקה (התערבות עם עצמך!) ולהתמיד בכך. סיוע מקצועי מסייע מאד בתכנון הגמילה, בליווי ובתמיכה. את יכולה להסתדר ללא תחליפים, חשוב כח רצון ודבקות במשימה. אין ספק שתתוגמלי מאד בקרוב! בהצלחה, איה ד"ר איה פלג, נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
רוצה להפסיק ולא יכול
כמה סיגריות ביום מומלץ לעשן