אלכוהול
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לקחת את התרופה ביום א' והפסקתי לעשן ביום חמישי בצהרים שתתי אלכוהול ביום ה' בערב וביום שישי בערב (המקביל ללקיחת שני כדורים ביום) והיום התעוררתי אחרי 3 שעות שינה עירני כמו שור ועם מרץ לא יאמן אני מרגיש בחילות, שחיתי בים והרגשתי בחילה נוראית המרץ לא מפסיק ואני די דרוך ולא רגוע מה לעשות ? האם ניתן להוריד את המינון לטבליה אחת ביום? אני לא מרגיש צורך לעשן לחלוטין.
שלום, ברכותי על תחילת תהליך הגמילה. על פי ההנחיות, אסור לשתות משקאות אלכוהוליים בזמן לקיחת הזייבן. כמו לכל תרופה, גם לתרופת הזייבן תיתכנה תופעות לוואי כמו בחילות ועוררות. העוררות נגרמת לעיתים עקב לקיחה לא נכונה של התרופה. יש ליטול את הטבליה השנייה, בהפרש של 8 שעות מהראשונה ולא יאוחר מהשעה 4-5 אחה"צ. במידה ואתה מקפיד על דרך הלקיחה, אני מציעה לך לחכות עוד זמן ולראות באם יש שיפור. אל תמהר להוריד טבליה על מנת שההשפעה לא תרד. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג - נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il