אמפיזמה (נפחת)
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת האם מחלת האמפיזמה (נפחת) אצל אדם מבוגר שנהג לעשן עלולה לגרום לנק מוחי או פגיעה שכלית, או לנזק פיזי בלבד? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הקשר בין עישון ובין אמפיזמה הוא ברור! הנזק הוא פיזי ולכך השפעה על איכות החיים! פעילויות יומיות פשוטות נפגעות כמו התעייפות בפעילות פיזית פשוטה ביותר. וזוהי רק דוגמא להמחשה. המשך עישון מחמיר את התחלואה. ההמלצה להפסיק לעשן ויפה שעה אחת קודם. איה ד"ר איה פלג - נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il
שלום רב אני מעשנת, מעל 20 שנה, קופסא וחצי, סגריות ליום. שמתי לב שקולי נעשה צרוד ובס מדוע? תודה יעל