הפסקת עישון ללא עזרה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לעשן לאחר כ10 שנים כבר חודשיים בעצמי (ללא כדורים וכו') רציתי לדעת מהן תופעות הלוואי להפסקת עישון (גם ללא כדורים או מדבקות )
שלום סמדר, שאלתך לא ברורה לי. כבר חודשיים אינך מעשנת, כך שלא צפויות תופעות לוואי אקוטיות בשלב זה. החשק לעשן עדין אפשרי וככל שהזמן יעבור העוצמה והתדירות יפחתו. המשיכי בתהליך ותבחני את היתרונות בתהליך במקום את תופעות הלוואי. במידה ויש לך שאלה ספציפית יותר, אשמח לענות לך. בהצלחה, איה ד"ר איה פלג - נייד: 054-6655620, אתר: www.ayapeleg.co.il