טיפול בכדורי זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי טיפול בכדורי זיבן להפסקת עישון. 3 ימים לקחתי כדור ליום וכבר 11 יום אני לוקח 2 כדורים ביום. הרצון להפסיק לעשן לא השתנה אצלי עד היום. האם להמשיך ולקחת את הכדורים ולהלחם ברצון לעשן? או האם יתכן שבעוד זמן מה ארגיש רצון נמוך יותר לעשן. בברכה רמי.
שלום רמי, תרופת הזייבן אינה תרופת "פלאים" ועל מנת לחוש את מלוא עוצמתה עליך להתקדם בתהליך הגמילה. יש להוריד כמויות ולקבוע בקרוב יום הפסקת עישון, ממנו ואילך לא תעשן.יעילות התרופה מוכחת בהורדת סמפטומי הגמילה, הורדת הדחף לעשן ובמיתון העלייה במשקל. אל תתיאש, המשך את לקיחת התרופה ביחד עם תכנון ההורדה ויום ההפסקה. בהצלחה, איה