הורדת מינון של זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני התחלתי לקחת זייבן כבר חודש וחצי --עברו עלי כמה תופעות לוואי , אבל עכשיו אני לא מרגישה אותם . כבר אחרי שלושה שבועות מלקיחת הכדור הראשון הקטניתי את המינון עקב התופעות הלוואי שהיו לי ( בחילה קשה,טעם נוראי בפה, נדודי שינה ) מ-2 כדורים לאחד( גם כמות הסיגריות ירדה לי מ-23 ל 3 ביום ) האם להמשיך לקחת את כל הכדורים שנשארו לי או להפסיק אחרי חודשיים ?
שלום גילעד, המינון המומלץ הוא 120 טבליות שבד"כ פזורים על פני 7-9 שבועות. תוכל להשלים המינון מעבר לחודשיים. האם אתה עדין מעשן 3 סיגריות? במידה וכן, עליך לקבוע יום הפסקת עישון ממנו ואילך לא תעשן. גמילה מעישון הינה גמילה טוטלית, אחרת יש סיכוי רב ביותר שתחזור לכמות העישון שלך. בהצלחה, איה