זייבן וגירוד
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אני נוטלת זייבן כמעט חודשיים- ובעזרתו לא מעשנת כחודש ויותר. לפני מס' ימים החלה תופעה של גירוד מן עקצוץ בנקודות שונות בגוף. אין פריחה או סימנים אחרים. לפני ששאלתי כאן, עשיתי חיפוש בפורום על "זייבן וגירוד" והעלתי מס' הודעות שסיפרו על התופעה הזו במהלך לקיחה הזייבן. ושאלתי האם בכל זאת ניתן לקשור את התופעה לזייבן?!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמי, כמעט בטוח שאין קשר בין הגרוד ובין לקיחת הזייבן. את עומדת לסים את הטיפול ועד כה לא חשת בתופעות אילו. ניתן לברר מקור הגרוד עם הרופא המטפל. ברכותי על הצלחתך בתהליך הגמילה. בהצלחה, איה