אלכוהול, והפסקה זמנית של זייבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר איה שלום, אני מטופל בזייבן ולא מעשן כבר שלושה וחצי שבועות. אתמול לקחתי רק כדור אחד(בוקר) והיום לא לקחתי בכלל. הכל כדי שהיום בערב באופן חד פעמי אוכל לשתות אלכוהול. אנני מתכוון לעשן בזמן זה, אך עם זאת, יממה אחרי הזייבן האחרון, אני מרגיש את הצורך. שאלתי היא: האם אוכל לחזור לקחת כדורים כרגיל כבר מחר בבוקר? או האם עלי להמתין כמה ימים? והאם פגעתי בכך שהפסקתי ליטול את הזייבן בהצלחת הטיפול? אשמח מאוד לקבל את תשובתך בהקדם, ותודה מראש!!! יותם.
שלום יותם, תוכל להמשיך את הטיפול בלקיחת שתי הטבליות. חשוב להתמיד בטיפול למשך כחודשיים (120 טבליות) ולא ל"שחק" על פי החלטתך בלקיחה. כך תושג מלוא השפעת הטיפול. ההמנעות משתיית אלכוהול הינה זמנית וכרגע עליך להשקיע את המאמצים להמשך הגמילה המוצלחת. בהצלחה, איה