זייבן-תופעת לואי גירודים??
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נוטל כ-3 שבועות את כדורי-זייבן, ונכון לרגע זה איני מעשן כלל,{עישנתי 4 קופסאות סיגריות ליום}אולם לאחרונה התחלתי להתגרד כמעט בכל הגוף,ובעקבות כך הייתה מופיעה פריחה אדומה שנעלמת לאחר זמן מה. האם הגירוד נןבע בגלל נטילת הזייבן? לפני כן איני הייתי סובל מגירודים. תודה יואב
שלום יואב, כמו לכל תרופה גם לזייבן תיתכנה תופעות לוואי. גרוד אינה נכללת בהם. רוב הסיכויים שהגרוד קשור לדברים אחרים. במילדה והגירוד לא יחלוף או יחמיר, עליך לפנות לרופא המטפל להמשך ברור. בכמויות העישון שציינת יש חשיבות למיתום סמפטומי הגמילה על ידי התרופה. בהצלחה, איה