זיבן
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום התחלתי את הטיפול בזיבן ובכוונתי לנסות ולהפסיק לעשן לאחר שבוע של נטילת התרופה אשמח לקבל תגובה ממי שהתנסה כיצד לנהוג וגם מהי יעילות התרופה ומה מרגישים? כל פרט שקשור בתרופה ממי שניסה יעזור תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מושיקו, יעילות התרופה ידועה ומוכחת. היא ממתנת סמפטומי הגמילה הפיזיים, מדכאת הרצון לעשן וממתנת העלייה במשקל. הדרך הטובה היא לתרגל ירידת כמויות עם לקיחת הזייבן ולאחר 7-14 יום מתחילת הטיפול להחליט על יום הפסקת עישון. יש הרבה אינפורמציה באתר על התרופה. זוהי תשובה כללית לשאלה מאד כללית! בהצלחה, איה