זייבן ובעיות אפילפטיות
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי בן 51. לטענתו בהיותו בן 10 הופיעו אצלו בעיות אפילפסיה, אשר לא חזרו מאז. הוא שרת בצבא ביחידה קרבית ובתפקודו עד היום לא היו סימנים כאלה. הוא חושש לקחת את הזייבן, שמא הבעיות מתקופת הילדות יחזרו ויופיעו שוב. בעלי מעשן כבד-לפחות 2 קופסאות ביום וזו התקווה שלנו שיפסיק כבר עם זה. האם הוא יוותר ולא יקח את התרופה? האם הוא יכול לקחת אותה? מה לעשות? אנחנו מתים שהוא יפסיק כבר לעשן!!!!!
שלום, על פי הנחיות היצרן אסור ליטול את הזייבן למי שסבל או סובל מאפילפסיה. יש לחשוב על הסיכון מול התועלת. על מנת למתן סימפטומי הגמילה הפיזיים יש אפשרות להעזר בתחליפי ניקוטין כדוגמת המדבקות. כמו כן, לאור מגמות העישון מומלץ מאד להעזר בסיוע התנהגותי הניתן על ידי מומחה לגמילה מעישון. בהצלחה, איה