ZYBAN להפסקת עישון
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תרופה זו לא נכללת בסל התרופות. שאלתי היא האם היא מוגדרת כתרופה? האם היא חומר כימי? האם תרופה הגדרתה חומר כימי בכלל? אשמח אם תענו לשאלתי. והזיבן עובד בצורה יוצאת מהכלל. מומלץ מאוד, אבל יקרה מאוד.
שלום אורנה, הזייבן היא תרופת מרשם ראשונה ללא ניקוטין שפותחה ואושרה לשימוש על ידי ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות. ברוב התרופות יש מרכיבים כימיים והמינון מותאם לצורך הגמילה מעישון ונבדק במחקרים קליניים. היא לא נכללת בסל התרופות כמו תרופות חשובות ויעילות אחרות, עקב אילוצים תקציביים. איה
שלום לכולם , שמי יפית אני בת 24 וכעת לוקחת את הכדורים ZYBAN ךהפסקת עישון (אני כעת ביום ה-5 של הכדורים) . לגולשה האינטרנט הייתי מאוד מעוניית לאנשים שכבר לקחו את הכדור , לכתוב לי מייל ולספר מה הם עברו בעת הטיפול ומה התוצאות . אני מאוד שוקלת על לעזוב את הטיפול כי חוץ מי זה שהכדור נותן לי להרגיש מסתולה תמיד אני לא רואה משהו טוב בו .... לא יודעת אולי מוקדם מידיי כדי לדבר .... אשמח לתגובות הגולשים וגם של בעלי האתר רופאים וכו'