ZYBAN להפסקת עישון

דיון מתוך פורום  גמילה מעישון

04/08/2005 | 18:45 | מאת: אורנה

תרופה זו לא נכללת בסל התרופות. שאלתי היא האם היא מוגדרת כתרופה? האם היא חומר כימי? האם תרופה הגדרתה חומר כימי בכלל? אשמח אם תענו לשאלתי. והזיבן עובד בצורה יוצאת מהכלל. מומלץ מאוד, אבל יקרה מאוד.

לקריאה נוספת והעמקה
07/08/2005 | 13:11 | מאת:

שלום אורנה, הזייבן היא תרופת מרשם ראשונה ללא ניקוטין שפותחה ואושרה לשימוש על ידי ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות. ברוב התרופות יש מרכיבים כימיים והמינון מותאם לצורך הגמילה מעישון ונבדק במחקרים קליניים. היא לא נכללת בסל התרופות כמו תרופות חשובות ויעילות אחרות, עקב אילוצים תקציביים. איה

03/10/2005 | 10:58 | מאת: יפית

שלום לכולם , שמי יפית אני בת 24 וכעת לוקחת את הכדורים ZYBAN ךהפסקת עישון (אני כעת ביום ה-5 של הכדורים) . לגולשה האינטרנט הייתי מאוד מעוניית לאנשים שכבר לקחו את הכדור , לכתוב לי מייל ולספר מה הם עברו בעת הטיפול ומה התוצאות . אני מאוד שוקלת על לעזוב את הטיפול כי חוץ מי זה שהכדור נותן לי להרגיש מסתולה תמיד אני לא רואה משהו טוב בו .... לא יודעת אולי מוקדם מידיי כדי לדבר .... אשמח לתגובות הגולשים וגם של בעלי האתר רופאים וכו'