לי הזייבן לא עזר ,,,,,,,
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערי ניסיתי את הזייבן וכל היום רק ישנתי והייתי אפטית כאילו לקחתי כדור הרגעה אבל הרצון לעשן לא עבר , איך אפשר להפסיק את העישון הזה ? איך ממש קללה {ועל זה נאמר כשהראש דפוק הגוף סובל ,,}
שלום רותי, לא ברור לי כמה זמן לקחת את הטיפול והאם הפסקת לעשן. השינה שלך יכולה להיות מוסברת על ידי סמפטומי גמילה מניקוטין שהוא חומר המעורר את מערכת העצבים המרכזית בהעדרו, בזמן ההפסקה חווים תחושות הפוכות מעוררות. האפטיות יכולה להתקשר למאפייני הגמילה הנפשיים הקשורים לשינויים במצב הרוח ועוצמתם שונה מאדם לאדם. בתחילת תהליך הגמילה חלים שינויים פיזיולוגיים ונפשיים והם קשורים למספר השנים שעשנת ולמס' הסיגריות. התהליך משתפר ככל שעובר הזמן. סיוע מקצועי עשוי לסייע לך מאד לעבור את השלבים הראשונים הקשים. אל תתיאשי, רבים אחרים מצליחים. בהצלחה, איה