שאלה לאיה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איה שלום התחלתי את הטיפול בזייבן לפני כ 10 ימים, ויש לי תופעת לוואי של רעידות בגוף , זה התחיל לפני שהפסקתי לעשן לגמרי (היום היום ה3 ) כך שלא נראה לי שזה תסמין גמילה. האם זה נורמלי? אולי המינון גבוה לי מדי? מה לעשות? אולי להוריד לכדור ליום? האם זה ייפגע ביעילות התרופה? אשמח לקבל תגובות במהרה כי אני קצת מודאגת. תודה
שלום שרית, רעידות בגוף מתקשרות לתסמיני הגמילה הפיזיים מהניקוטין שהוא החומר ההמכר. תרופת הזייבן ממתנת הסמפטומים אך לא מדכאת אותם לחלוטין. בכל מקרה לא נראה לי שהדבר קשור לתופעת לוואי של הזייבן. במידה והדבר יחריף או לא ישתפר תפני לרופא המטפל להמשך ברור. בהצלחה, איה