הפסקתי לעשן לאחר 10 שנים ויש לי בעייה!!!
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר 10 שנים של עישון כמות של 2 קופסאות ביום לממוצא החלטתי להפסיק ללא שום כדורים וללא שום טיפול אחר, אני כבר שבוע לא מעשן והבעייה היא שרק אתמול היתה לי יציאה בשירותים וב- 6 ימים האלה היו לי מידי פעם כאבי בטן. אני הייתי רגיל כל יום ליציאות, ואני גם אוכל עכשיו הרבה יותר מפעם ואני עדיין לא נכנס לשירותים. איך אני פותר את בעיית היציאות? ואת הכאבי בטן? (עם השאר אני כבר אסתדר (-: ] אם אפשר משהו טבעי ולא כדורים וכאלה!!! בתודה מראש עדי
שלום עדי, מערכת העיכול עוברת שינויים משמעותיים ללא החדרת 5000 החומרים שבסיגירה. הגוף מתנקה ואילו סימפטומים של הגמילה אותם אתה חווה. ככל שיעבור הזמן, תרגיש הקלה. תשתה הרבה מים לזרוז הניקוי, תקפיד על תזונה הכוללת ירקות ופירות. במידה והתחושות תמשכנה, תוכל לפנות לרפא המטפל לקבלת טיפול להקלה. זכור, כמויות העישון היומיות שציינת הן גבוהות ואתה עובר טלטלה כלשהי. התמד בתהליך והמצב ישתפר. בהצלחה, איה