המוצר "סמוק פרי"
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראיתי בערוץ הקניות מוצר שנקרא "סמוק פרי" שטוענים שהוא ללא ניקוטין ןללא חומר כימי.בכל פעם שמתחשק לעשן שואפים מהבקבוק ואם מעשנים אחרי זה אמור להיות טעם דוחה לסיגריה ורצון לזרוק את הסיגריה. למישהו יש ניסיון עם המוצר הזה ויכול להרחיב בנושא אודה לו מאוד.האם כדאי להוציא 250 ש"ח עבור המוצר או שזה "חרטא" שטויות. אני רוצה לציין שאני מעשן כבד כשתיים וחצי חפיסות ביום (וול סטריט לייט),לא שואף לריאות ובמהלכה של דיאטה. אודה לכם עם תוכלו לעזור
שלום אבי, למוצרים הללו אין אישור ממשרד הבריאות ואין להם שום יעילות מוכחת מגמילה. זו לא הדרך המומלצת להפסקת עישון. בהצלחה, איה