זייבן בפעם השניה
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה וחצי ניגמלי עם זייבן, ולאחר 4 חודשים חזרתי לעשן. לפני כחודש וחצי התחלתי שוב לקחת זייבן אבל הכדור לא משפיע עלי כרגע . כבר התחלתי את הקופסא השניה ובנתיים אין השפעה. בפעם הקודמת זרקתי את הסיגריה לאחר שבועיים. האם זה בגלל שזו פעם שנינה? האם להמשיך בכדורים בכל זאת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ז'קלין, הצלחת הגמילה קשורה לגורמים שונים כגון כמוטיבציה והשקעה בתהליך. יעילות הזייבן ידועה , אך עליך להוריד כמויות ולקבוע יום הפסקת עישון. אין קשר לעובדה שזו הלקיחה השנייה של הזייבן. אני ממליצה לך להמשיך את הטיפול ולהתקדם בתהליך. בהצלחה, איה