חמישה חודשים
דיון מתוך פורום גמילה מעישון
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אני בן 28 והפסקתי לעשן לפני חמישה חודשים אחרי שעישנתי 12 שנה, זה שווה ביותר, איזה כיף , חוסר ההשתעבדות לסיגריה, שום דבר לא מפתה אותי. הפסקתי בעזרת זיבן,אני ממליץ לכולם, ותודה לפורום הזה לדוקטור שענתה לי על השאלות המהלך הגמילה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רפי, שמחתי לשמוע על הצלחתך. ניכר כי אתה חווה את היתרונות הרבים של הפסקת העישון והנצחון על התלות. מקוה שאחרים יתעודד ויתחזקו מדבריך. זכור - הגמילה היא טוטלית, סיגריה אחת עלולה לדרדר את כל התהליך לנקודת ההתחלה וזה חבל!! איה